arenenarianne.reismee.nl

Dag 07, zondag 16 september

Rond 4 uur waren we al wakker. Gelijk maar even op onze telefoons gekeken naar alle binnengekomen felicitaties...

Arianne, ik, werd in een app toegezongen door Sam en z’n ouders, zó lief! Oma kreeg ook nog een kusje van hem (op z’n vaders telefoon?). Daarna nog een paar uur geslapen.

Ontbeten met een kop koffie. Geprobeerd wat tekst op het blog te krijgen, ondertussen gezellig zitten praten.

Tussen half 1 en kwart voor 1, bij onze moeder ‘s avonds half 10, kwart voor 10, nog een poos met haar  gefacetimed. Na mij belde Martin ook nog FaceTime met haar. Iedereen blij en tevreden?.

Om 3 uur zullen Angée haar ouders komen en gaan we koffie drinken.  De taart wordt voorzien van kaarsjes en die steekt Angée aan, waarna Arianne toegezongen wordt en ze de kaarsjes uit mag blazen. Dat lukt haar, omdat het gelukkig geen 64 kaarsjes zijn, maar 6 aan de linkerkant en 4 aan de rechterkant!

De taart wordt aangesneden en ieder krijgt een punt.

Bev heeft 3 boekjes meegenomen van het ‘project’ met honden. De foto’s daar in zijn erg mooi geworden.

We gaan naar Max toe op de universiteit, met een stuk taart en er gaat nog een doos mee met spullen voor hem. We worden hartelijk begroet en hij neemt ons mee naar zijn kamer en daarna leidt hij ons rond in een gedeelte van het gebouw waar hij een kamer deelt met ene Brian. We lopen naar beneden waar Martin en Max even tafeltennissen. Ook Angée slaat nog even een pingpongballetje. Vader en zoon spelen een wedstrijd...Max wint.?

We lopen daarna over het terrein van de universiteit terwijl Max ons een en ander aanwijst en uitlegt.

Dan is het tijd om naar het Thaise restaurant te gaan in de buurt van de universiteit, waar Angée voor ons heeft gereserveerd. Het eten was lekker en we hebben veel pret gehad met elkaar.?Het was erg leuk en fijn om Max er ook bij te hebben!

Als wij het laatste weekend van onze vakantie weer bij hen zijn, zal Max ook komen, beloofde hij. We hebben Max weer bij de deur van het gebouw waar zijn kamer is, afgezet en naar huis gereden.

De rest van de dag was ook nog fijn, gezellig.

Ik, Arianne heb een fijne verjaardag gehad.