arenenarianne.reismee.nl

Dag 21, zondag 30 september

Weer een langzame start.

Het bleef lang stil in huize Glavalo! Max had al aangekondigd dat hij tot 2 uur wilde slapen en de anderen bleven ook stil.

Toen ik voor Aren en mij met het ontbijt bezig was kwamen Martin en Angée ook beneden. Bella was erg laat thuis, zei Angée, zij sliep nog!

FaceTime met ma gehad, eerst samen met Martin en Max kwam er ook bij. Bella schoof ook aan en iedereen is een poosje in beeld geweest en ma heeft met iedereen kunnen praten. Heeft aan Max en Bella haar breiwerk laten zien, een sjaal, hoever ze al was en welke kleuren er in zaten. Ze had al een heel eind gebreid!

Na de FaceTime zijn we met z’n vieren naar Costco gereden, Max, Martin, Aren en ik. Aren reed. Wat is dat toch een grote winkel, met veel van alles en grote verpakkingen!Voor een en ander kunnen slagen.

Ondertussen was Angée naar een babyshower van Amanda, dochter van Patty.

En vanavond zijn we met z’n zessen bij Red Robin gaan eten, dat stond nog op m’n denkbeeldige lijstje van dingen die ik wilde doen. Bijna alles wat er opstond is afgewerkt.

Na het eten hebben Martin en Angée Max naar z’n kamer van de universiteit gebracht. Voor hij weg ging liep hij nog even in de kasten en koelkast te ‘shoppen’.??Er verdween nog van alles in z’n rugzak, terwijl zijn ouders al flink wat voor hem hadden gekocht en verzameld wat mee moest.?

We hebben de avond met z’n vieren met een drankje besloten.

Weltrusten!

Jannie

Gezellig om te lezen. Dus een Amerikaanse student shopt ook in de kasten.Nog een paar fijne dagen,groetjes voor iedereen.

Arianne Klink - Glastra van Loon

Ja?, het is dus ws overal hetzelfde! Het was leuk om te zien, deed ons aan lang geleden en onze eigen jongens denken...?