arenenarianne.reismee.nl

Dag 19, vrijdag 28 september

Voor een hartig ontbijt naar de buren gegaan, Kit Carson.

Daarna de auto ingepakt, de sleutelkaartjes in het kastje bij de receptie laten glijden en vertrokken naar Mount St. Helens. Het was nog rustig op de I5 naar het zuiden, richting Portland.

Het was weer mooi in het park rond de vulkaan. Weer foto’s gemaakt. (De foto’s zijn nog even niet beschikbaar.)

Er poseerde nog een ‘chipmunk’ voor ons en de andere toeristen bij het Johnston Ridge Observatory! Hij (of zij) bleef rustig zitten??.

Na enkele uren hebben we het park verlaten en zijn richting Portland gereden. Het was nu wat drukker op de weg, vooral de weg door Portland was filerijden! Eenmaal daar doorheen ging het beter.

Vóór we naar 10635 SW Edgewood Ct reden moest de auto eerst gewassen worden! Aren was er gistermiddag al naar op zoek geweest, maar had geen wasstraat kunnen vinden!

Op SW Edgewood Ct werden we hartelijk ontvangen. Angée had net met een vriendin een eind (hard?)gelopen en ze zaten op de stoeprand uit te puffen en na te praten, het was warm in Wilsonville! Was het 27 gr. C?En Martin opende al snel de voordeur!

De ‘homecomingparade’ van Bella’s highschool was ‘s middags al. (Te vergelijken met een carnavalsoptocht in ons land, maar dan met maar 4 wagens, van elk leerjaar één. Dus van de eerste klas, de tweede, de derde en de vierde, de ‘seniors’, de eindexamenklas.) Angée moest er eerder zij dan wij. Na de optocht was er een American football wedstrijd van het schoolteam, de Wildcats en een ander team, de Vikings. Angée kwam bij ons op de tribune zitten. We zijn alleen bij de eerste helft wezen kijken. In de rust stonden de Wildcats al gigantisch voor! Meer dan 40 tegen 0! Ze zullen wel hebben gewonnen, we zijn naar huis gegaan...

Twee wasjes kunnen doen en gezellig met elkaar zitten kletsen en Wordfeud spelen. Angée begon in een boek, geschreven door een bekende van haar uit haar schooltijd. Ze had het die middag na de parade (geloof ik) gekocht bij de schrijfster, en die had het gesigneerd.

Bella was ondertussen ook thuis gekomen en al snel naar haar kamer vertrokken...??

En toen gingen we naar bed. Morgenochtend komt Max voor het weekend, Martin of Angée gaat hem halen...

Jannie

Nog een paar dagen genieten bij de familie !!!

Arianne Klink - Glastra van Loon

Zo is dat!???