arenenarianne.reismee.nl

Dag 23, dinsdag 2 oktober

De laatste hele dag in Amerika. We zijn al vroeg wakker. Zien Martin nog, voor hij naar z’n werk gaat. Ontbijten met een kop koffie en een stuk quiche. En in het gezelschap van Martin en Angée. Zien Bella even voor ze opgehaald wordt om naar school te gaan.

Om 11 uur gaat Angée naar de Primary School Boones Ferry, ze hebben tot 3 uur een ‘Book fair’ in de bibliotheek. Zij werkt daarbij.

Wij gaan nog even winkelen en lunchen bij de Subway, een tuna sandwich. In Woodburn slagen we bij de outlet in de Walt Disney winkel voor een cadeautje voor Sam. Ook nog iets anders voor hem.

‘s Middags zijn we weer terug en pakken we onze koffers en handbagage in. Na half 3 loop ik (is maar 15 minuten lopen) nog even naar Angée in de school. Ik kijk rond, het ziet er gezellig uit, al die boeken. Er zijn ook wat klanten. Om 3 uur gaan we samen naar huis, ik mag meerijden?. Aren heeft intussen de schoot van de achterdeurklink gerepareerd.

‘s Avonds gaan we eten bij de Sushi Bar waar we 5 jaar geleden en nog een keer eerder, geweest zijn. Ook dat is weer heel gezellig en het eten is lekker.

En na de laatste avond nog op de bank hangend met elkaar (Bella niet, die is met haar huiswerk bezig) doorgebracht te hebben, gaan we allemaal een bed opzoeken...onze voorlopig weer laatste nacht bij onze gastvrije en lieve familie...