arenenarianne.reismee.nl

Dag 06, zaterdag 15 september

Na het ietwat verlate ontbijt is Aren thuis, in bed, gebleven en ben ik, Arianne dus, met Martin en Angée meegegaan naar Costco. Dat is een heel grote winkel waar van alles te koop is, een soort makro,  maar dan nóg groter! Ook de producten zijn er alleen maar in grote hoeveelheden te koop...

Ik heb mijn ogen uitgekeken! Het was er trouwens nog druk ook, je zou er ook zo maar kunnen verdwalen...Bovendien liepen Martin en Angée niet de hele tijd bij elkaar in de buurt...ik was ze weleens allebei kwijt! Gelukkig is Martin nogal lang en had hij een oranje vest aan, hij was goed te herkennen.

Ik moest de taart voor mijn verjaardag kiezen. Het werd een chocolade taart, helaas kon ik geen kleinere taart kiezen, want die waren er niet...

Ze kochten ook pillen om Aren weer op de been te krijgen. Pillen met dezelfde werkzame stof als in paracetamol. En dan kan je daar niet een doosje met 20 pillen kopen ofzo, nee dan zitten er twee gróte potten in een verpakking, die goedkoper zijn dan zo’n klein doosje bij een drogist, zei Angée!

Nadat de boodschappen waren afgerekend gingen we naar huis.

‘s Middags was Aren wat opgeknapt, waarschijnlijk dankzij wat van die pillen, en zijn we met Martin naar fry’s gegaan, een winkel waar meer electronica verkocht wordt dan bij Costco. Ze hebben verder nog van alles te koop! Het is altijd leuk om daar rond te kijken. Ik heb daar gevonden wat ik zocht en Martin ook...

Dus weer huiswaarts. 

Dit blog wat bijgewerkt en in het klad iets geschreven van de vorige dagen...

Verder natuurlijk weer zitten kletsen.

Angée en Martin verzorgden een heerlijke avondmaaltijd met zalm en gemengde sla. Bella at wat anders, een pasta.

Na het eten zaten we weer gezellig bij elkaar en vliegt de tijd. Het is zo weer bedtijd

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!