arenenarianne.reismee.nl

Dag 18, donderdag 27 september

Eerst om het ‘continental breakfast’ gegaan bij de receptie. Daarna naar het ‘National Park Mount Rainier’ gegaan, de route langs de noordkant.Een mooi gebied, veel bomen, bergen en af en toe een ondiepe rivier met veel rotsblokken. (Zie foto)

Uiteindelijk konden we niet verder, de weg hield op bij een parkeerplaats waarvandaan je kon ‘hiken’, een wandeling maken. Daar waren we niet op gekleed, we hadden blote voeten en een korte broek aan... Dus dan maar terug rijden. Over een eenbaansweg. We kwamen weer op de goede weg, verder om de berg heen. In de verte zagen we Mount Rainier liggen, maar om dichterbij te komen om er foto’s van te maken, dat lukte ons niet helaas. We hadden beter langs de zuidkant kunnen gaan...

We waren ver in de middag weer in onze kamer bij Relax Inn.

‘s Avonds heerlijk gegeten bij een restaurantje, niet veel zitplaatsen, op loopafstand, even over een volgens ons weinig gebruikte spoorlijn. We hebben geen trein voorbij horen toeteren. Dat doen ze hier als ze een overweg naderen...

Het restaurantje heet ‘South Pacific Bistro’ en serveert Chinees, Thais en Vietnamees eten. Heerlijke noodles met vlees, grote garnalen en groente. (Zie foto)

‘s Avonds heeft Aren de jacuzzi uitgeprobeerd en ervan liggen genieten

Morgen via Mount St. Helens terug naar de familie in Wilsonville.