arenenarianne.reismee.nl

Dag 17, woensdag 26 september

We zijn tegen half 10 uit Wenatchee vertrokken. Einddoel voor vandaag was Tacoma. En na een voorspoedige rit bereikten we die stad ook. Maar toen zagen en realiseerden we ons, dat Tacoma een wereldstad is en qua bebouwing en drukte op de weg niet onderdeed voor Seattle! Volgens ons lijkt het wel of Seattle naadloos overgaat in Tacoma! En we hebben totaal niet de behoefte om in zo’n grote stad een slaapplek te zoeken! Dus even geparkeerd en op de kaart naar een nieuwe bestemming gezocht, het was nog vroeg, we hadden nog tijd genoeg. We kozen Chehalis uit (dat ligt ten zuiden van Tacoma, we deden er over de Interstate 5, drie kwartier over om er te komen), omdat je van daaruit makkelijk naar Mount Rainier en Mount St. Helen kan komen...denken we. Dat gaan we niet morgen allebei doen...misschien kunnen we hier nog een nacht blijven.

En ‘hier’ is in de ‘Relax Inn’, in Chehalis. Een ruime kamer met een heel breed bed en veel loopruimte. De kamer heeft een koffiemachientje, zelfs een koelkast en een magnetron. In de badkamer is een bad met een jacuzzi!

Als we hier nog een tweede nacht kunnen blijven, dan gaan we morgen naar Mount Rainier en vertrekken we vrijdag en gaan dan eerst naar Mount St. Helen en daarvandaan door naar de familie...

Zo denken we er nú over, maar we zijn flexibel, als het zo niet kan, doen we het anders

jannie

Het blijft leuk om de verhalen te lezen.