arenenarianne.reismee.nl

Dag 16, dinsdag 25 september

(Daan is vandaag 2 jaar geworden en het was de verjaardag van mijn oma, geboren in 1895.)

Eerst ontbeten en daarna een prachtig route over Hw 2 gereden! Heel afwisselend. Foto’s van het wisselende landschap gemaakt.

Uiteindelijk in Wenatchee aangeland en na wat rondgekeken te hebben, een kamer (nr 105, net als gisteren?) geboekt in het Super 8 Windham hotel/motel (13.18u). Mooie, ruime kamer, met koffiemachientje, magnetron en koelkast als extra’s.

We hebben weer in de buurt van het motel rondgereden en zijn in wat winkels wezen kijken, er zijn er hier heel veel! Daarna terug en een paar uren gerelaxt op de kamer, boek lezen, puzzeltje maken enz.

Gegeten bij Red Robin en daarvandaan een lange wandeling gemaakt tot we na 19.00u weer terug waren op de kamer.

Daar heb ik me over de kaart gebogen en zitten puzzelen waar we nog heen willen. Eigenlijk willen/hoeven we niet zo nodig naar de stad Seattle (zijn we al eens geweest), dus zoeken we op de kaart wat we nog wél willen! We besluiten dat we i.p.v. naar Seattle, beter naar Tacoma, Washington, kunnen gaan. Daar dan 2 nachten blijven en in die omgeving kijken. Mount Rainier, Mount St. Helens (zijn we ook al eens geweest, maar wij vinden de natuur nog altijd te verkiezen boven een drukke, grote stad??).... en dan vrijdag 28 september naar Wilsonville terugrijden, als alles volgens plan gaat.

Jannie

Het is nog steeds genieten voor jullie !