arenenarianne.reismee.nl

Dag 15, maandag 24 september

Voor het ontbijt hebben we de sleutelkaartjes ingeleverd en zijn we bij de Cracker Barrel Old Country Store (tegenover de Super 8 Windham) gaan ontbijten. Eindelijk weer eens een ontbijt met gebakken ei na al die zoete ontbijtjes (wafels, jam, syrup lichtgekleurd brood)!

Na dat heerlijke ontbijt zochten we de snelweg op, richting Spokane. Het werd een rit met een afwisselend landschap. Dit keer geen eindeloze kale vlaktes met af en toe een kudde zwarte koeien! We zouden dit keer niet veel km afleggen, zijn ook maar één keer gestopt om onze benen te strekken en er meteen een s.s. van te maken. Én Aren heeft een keer getankt...

Na een afwisselende rit kwamen we in Spokane, waar we eerst wat winkels in geweest zijn. Uiteindelijk belanden we bij een EconomoLodge in Zuid Spokane.

Ze hadden wel een kamer voor ons, we kregen nummer 105, ver bij de ingang vandaan. (Zie helemaal rechts de witte huurauto.) En beneden dus. De WiFi werkt in de kamer niet goed, dan moeten we eerst naar de ingang lopen.

We zijn in de Spokane Valley Mall naar binnen gegaan, op zoek naar wat er op Elines verlanglijstje staat. Het nog niet kunnen vinden. Wat we wél vonden was een ‘cinamon roll’. Dat is een soort Amerikaanse bolus?? We hebben voor ons allebei een mini gekocht en er van gesmuld...

‘s Avonds zijn we Mexicaans gaan eten, omdat dat restaurant op loopafstand van het motel ligt.?We hebben er heerlijk gegeten!

Doordat het hier weer een uur vroeger is dan waar we vandaan kwamen, krijgen we eerder slaap dan de tijd die de klok hier aangeeft! Plaatselijke tijd 9 uur, voelt voor ons als 10 uur.?

(In Twin Falls, Idaho, moesten we de klok een uur vooruit zetten en pas vandaag weer een uur terug!?)

Morgen willen we naar Wenachee (?) rijden. En daarna naar Seattle, naar de haven. En onderweg hopen we weer mooie natuur te zien en ervoor te stoppen...

(Bovenstaande zal ik later kunnen posten dan ik het heb getikt, het lukt nu niet.)