arenenarianne.reismee.nl

Dag 14, zondag 23 september

Uitgecheckt door de sleutelkaartjes, na het ontbijt, in te leveren en daarna zijn we op pad gegaan naar ons volgende doel.

Een rit van Saint Anthony, Idaho naar Missoula, Montana. 515 km door wisselend landschap. Weer veel zwarte koeien gezien en zelfs een kudde schapen! En wat dode dieren op en aan de kant van de weg.

We zijn verschillende keren op een ‘rest area’ gestopt om o.a. de benen te strekken. Uitstekend verzorgde gebouwtjes met schoon sanitair vinden we op zulke plaatsen.

We waren te vroeg bij het motel, onze kamer was nog niet gereed... Toen zijn we de omgeving maar gaan verkennen en hebben een lunchdinner gegeten, want ons ontbijt was al verteerd...?.Dat beviel ons goed, was erg lekker. Daarna hebben we nog wat rondgereden, zijn een Target(dat is een grote winkel) in geweest en toen weer naar het motel.

Weer een prima, ruime kamer (nr215). In een groot gebouw met veel kamers.

Voor het ontbijt moeten we morgenochtend wel naar een restaurantje even verderop, want dat verzorgen ze hier niet.

We willen morgen minder km afleggen en richting Spokane, Washington (313 km) of Lewiston, Idaho (353 km) rijden.

Jannie

Zo maak je wel kilometers ! Maar je ziet wel veel .