arenenarianne.reismee.nl

Dag 13, zaterdag 22 september

Onze dag begon met een verrassing na het ontbijt, toen we ons in de kamer klaar aan het maken waren om voor de tweede keer naar Yellowstone te gaan.

FaceTime op Aren z’n mobiel, na de vraag in een app van Boudewijn of we WiFi hadden! En daar kwam Sam in beeld! Wat was dát leuk! Het was héél fijn om Boudewijn, Eline, Sam en Juno te zien en te horen?.

We hebben er van genoten (en veel kusjes gekregen).

Na de FaceTime reden we naar Yellowstone, waar we weer veel moois hebben gezien. Behalve de geysers in het park ook bisons en een elk (edelhert) die in het water van de rivier stond, maar toen waren we al op weg naar de uitgang bij West Yellowstone. Onderweg naar ons motel zagen we behalve veel kuddes koeien en paarden ook een kudde herten, kleiner dan dat edelhert.

We zijn er wat vroeger dan gisteren uit vertrokken, de weg terug duurt ook nogal lang en we waren eigenlijk wel zo’n beetje verzadigd. Bovendien ligt dat wat te zien is soms bijna 30 km uit elkaar. Er moet dus ook nogal wat worden gereden! Maar het heeft weer veel mooie plaatjes opgeleverd. Aren heeft er al een paar van op Instagram gezet.

En ik heb de foto’s van gisteren en vandaag net allemaal op de laptop gezet. Ik kan nog steeds niet kiezen, er zijn zoveel mooie foto’s! (vind ik).

(Allebei onze kinderen hadden ons het bericht geappt van de brand in een huis in Papendrecht, waar 2 kinderen van mijn ‘oude’ school en hun ouders dood bij zijn gevonden... Wat is dát vreselijk!)

Morgen vertrekken we naar Missoula, Montana.