arenenarianne.reismee.nl

Dag 12, vrijdag 21 september

Vandaag gaan we naar Yellowstone National Park, voor het grootste deel gelegen in de staat Wyoming. Het is wel 5 kwartier rijden, almaar rechtdoor! Beetje saai. Maar naast de weg zien we dat er al bomen zijn die gele en rode bladeren laten zien! Een prachtig plaatje levert dat op, samen met de nog groene bladeren en de zon, die er op schijnt!

Tijdens de rit stinkt het opeens verschrikkelijk! Aren heeft langs de weg een dode skunk (stinkdier) zien liggen...bah, wat een stank!

Onderweg zien we weer veel meest zwarte koeien samen met hun kalfjes en vaak ook samen met enige stieren. Verspreid over een groot stuk land met weinig groen erin. Tenminste, vanuit de auto gezien... Er zijn in dit gebied heel veel koeien! Voornamelijk zwarte, maar ook bruine. Ook hebben we groepen paarden zien grazen op een groot stuk land (wat veel besproeid wordt!)

In het park Yellowstone hebben we weer veel moois gezien! En er veel foto’s van gemaakt. Het was er erg druk. Bussen vol met Aziaten, die, bijna allemaal, druk en hard liepen te praten en overal foto’s van andere Aziaten en van zichzelf, met op de achtergrond een geyser, maakten! Geysers stinken wel, zeg! We hebben nog lang niet alles gezien, dus gaan we morgen wat vroeger op pad. Het is aan het eind van de dag ook nog eens 5 kwartier terug rijden!

En voor we bij de uitgang waren, waren we ook nog zéker een half uur onderweg!

We hebben besloten dat we hier nog een derde nacht blijven en dan zondag verder trekken. Ons volgende onderkomen wordt voor 1 nacht een motel in Missoula, Montana.

Vanavond hebben we hier in het dorp bij Fong gegeten, een Chinees restaurant. Het eten was heerlijk, maar we hadden net zo goed genoeg gehad aan één portie voor ons allebei, zoveel eten kregen we! We hebben ons bord bij lange na, niet leeg kunnen eten!

Dat was vrijdag 21 september.

(Geen foto’s, ik kon nog niet kiezen??, zoveel mooie zijn er!)

Jannie

Leuk om jullie avontuur op deze manier te volgen.