arenenarianne.reismee.nl

Dag 10, woensdag 19 september

Een heerlijk ontbijt bij Perkins gegeten. Daarna naar de parkeerplaats bij de brug over de Snake River gereden.

Twin Falls ligt op een hoogte van 1138 m. En die rivier ligt méters lager! De brug eroverheen is dus ook op een behoorlijke hoogte. Als je er overheen loopt, wat we hebben gedaan, en je kijkt naar beneden...dan bekruipt je toch wel even een gevoel van ‘laten we hopen, dat deze brug in een goede staat verkeert’...

We hebben allebei nogal wat foto’s gemaakt. Eerst aan de kant waar zich ook een Visitors Center bevond en later vanaf de brug en aan de overkant.

We zijn ook in dat Visitors Center geweest, maar dat leek meer op een souvenirswinkel met een klein gedeelte waar informatie te zien en te lezen was over de ontstaansgeschiedenis van Twin Falls en de brug.

We zijn nog even op een bankje in de zon gaan zitten, genieten van het mooie weer.

We waren niet de enige toeristen bij de brug. Er werd ook van de brug gesprongen door deltavliegers (?).

Daarna zijn we naar het zuiden gereden om in het historisch centrum wat rond te kijken. Daar stonden inderdaad oude gebouwen en was er flink wat groen, tenminste, in het City Park in Hansen Street stonden nogal wat bomen die daar waarschijnlijk al tientallen jaren, zoniet langer, stonden.

Na er een poosje rond te hebben gelopen zijn we weer noordwaarts gegaan. Getankt, fruit gekocht (je moet immers aan je vitaminen denken?) en penlight batterijen.

Terug naar de kamer en gerelaxt... puzzeltje, foto’s op laptop gezet en op dat grotere scherm bekeken, wat gelezen, gekletst, kaart bestudeerd, Wordfeud gespeeld, enz.

Tot het tijd was om wat te gaan eten bij Perkins.

Na het eten naar de kamer gelopen en ons weer vermaakt.

Tot bedtijd...en dat is het nu voor ons.

Morgen verlaten we Twin Falls en rijden we verder richting Yellowstone Park, tot in Saint Anthony, Idaho. Daar willen we ook weer 2 nachten blijven en van daaruit tot en met zaterdag naar en in het Yellowstone Park zijn.