arenenarianne.reismee.nl

Dag 02, dinsdag 11 september

(9/11, herdenkingsdag, overal langs de weg kleine Amerikaanse vlaggen op een stok van ongeveer 1 m!)

Om 7 uur wakker. Op ons gemak ons klaargemaakt voor het ontbijt.Beneden een ontbijtbuffet. Goed geregeld!

Terug naar de kamer.

Boodschappen gedaan bij de Safeway, daar waren nog meer winkels. In de Safeway was internet! Konden we eindelijk de thuisbasis van berichten voorzien en hun berichten en mails lezen! Het internet ligt er namelijk uit in het hotel! Balen!

Naar Pacific City, de Haystack en the High Dune. Pellican Brewery. Winkeltje aan de overkant om stukje gerookte zalm en gerookte heilbot (halibut). Op een boom zittend opgegeten. Erg lekker.

Naar de outlet in Lincoln City gereden, geshopt. Bij Old Navy o.a.Aankopen in hotel gebracht.

Om half 6 naar Mo’s gereden, daar fish and chips met kleine bowl clam showder gegeten. Diet Pepsi gedronken.Even koffie gedronken bij een Starbucks in de Safeway. Koffie, gezet op de ouderwetse manier, met gemalen koffie in een filter en daar kokend water op gieten, een paar keer water op gieten, bekertjes er onder. Lekker sterke koffie!Op internet gegaan.

Aren zocht uit hoe je een schadeclaim in kon dienen vanwege de 4 en een 1/2 uur vertraging van de reis.

Terug naar het hotel, het is ondertussen over achten... Op de kamer nog wat gepuzzeld en gelezen.Aren lag al vroeg in bed, 21.45u.Ik zit nog te typen... maar stop nu.

Sinterklaas

Leuk verhaal. Ga zo door.

Jannie

Die eerste dag maar snel vergeten,wat een ellende.

Elske

Dank! Leuk!
Meer, meer, meer.....

Aren

Maken een goede kans om een aanzienlijke schadevergoeding voor de vertraging te krijgen; zou leuk zijn?